АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "АРШАЛЫ АУДАНЫ, АРШАЛЫ КЕНТІ, №13 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №13, ПОСЕЛОК АРШАЛЫ, АРШАЛЫНСКИЙ РАЙОН" УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

03.03.2018

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді

оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік 

көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

1.«Дамуында проблемалары бар

балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік

көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім

және ғылым министрлігі (бұдан әрі –

Министрлік) әзірлеген.

3. Мемлекеттік қызметті оңалту орталықтары, психологиялық-педагогикалық

түзету кабинеттері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

 Мемлекеттік қызметті көрсету үшін

құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

4.  Мемлекеттік қызмет көрсетудің

мерзімдері:

1)көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мүмкіндігі

шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзетуге және

әлеуметтік оңалтуға құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – 60 минут;

мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық

түзету және әлеуметтік оңалту курстарынан өту үшін күнтізбелік 90 күннен бастап

365 күнге дейін;

2) құжаттар пакетін тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ  уақыты 15 минуттан аспайды;

3) қызмет көрсетудің  рұқсат етілген

ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды.

5. Мемлекеттік қызмет көрсету

нысаны: жеке, топтамалардағы және топтағы сабақтар және кеңестер.

6. Мемлекеттік қызмет көрсету

нәтижесі осы стандартқа қосымшаға сәйкес берілген

анықтама болып табылады.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін

ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.

8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының

еңбек заңнамасына сәйкес, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс

кестесі бойынша демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі – жұма

аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден

18.30-ға дейін.

Құжаттарды қабылдау және көрсетілетін қызметтін нәтижелерін беру сағат  13.00-ден

14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін атқарылады.

Алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету қарастырылмаған.

9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет

көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

1) көрсетілетін қызметті алушының ата-анасының (заңды өкілдерінің)

еркін нысандағы өтініші;

2) көрсетілетін қызметті алушының ата-анасының (заңды өкілдерінің) жеке

куәлігінің көшірмесі;

3) баланың туу туралы куәлігі (тексеру үшін түпнұсқа);

4) психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның

қорытындысы.

3. Мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша республикалық маңызы бар қаланың және астананың,

ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органдарының,

көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды

адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

10. мемлекеттік

қызмет көрсету мәселелері бойынша республикалық маңызы бар қаланың және

астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)  жергілікті атқарушы органдарының,  көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе)

оның лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін шағым жазбаша

түрде:

Министрліктің www.edu.gov.kz

интернет-ресурсында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде көрсетілген мекенжайлар бойынша

республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар

қаланың) жергілікті атқарушы органдары 

басшыларының атына;

1) шағымды қабылдаған

тұлғаның аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын

көрсете отырып, республикалық

маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы

органдарының  интернет-ресурсында

көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына

беріледі.

Республикалық маңызы бар

қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)  жергілікті атқарушы органдарының атына келіп

түскен  көрсетілетін қызметті берушінің

мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап

бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда,

көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және

бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті

органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген

күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері

бойынша бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға болады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда

көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген

тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің

ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

12. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және

мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызмет

көрсету мәселесі бойынша бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігіне ие.

13. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

II. «Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

«Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға

консультациялық көмек көрсету» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі

–  мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім

және ғылым министрлігі әзірлеген.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті оңалту орталықтары,  психологиялық-педагогикалық түзету

кабинеттері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін

құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті

берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік

қызмет көрсетудің тәртібі

4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

мүмкіндігі

шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету

үшін көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар

пакетін тапсырылған сәттен бастап 60

минуттан аспайды;

көрсетілетін қызметті берушіге

көрсетілетін қызметті алушының құжаттар пакетін тапсыруы үшін күтудің рұқсат

етілген ең ұзақ уақыты

15 минуттан аспайды;

3) көрсетілетін қызметті берушінің

көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетуінің  рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 15 минуттан аспайды.

5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

6. Мемлекеттік қызметтің нәтижесі мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрибелеп отырған отбасыларға

консультациялық көмек көрсету жөніндегі қорытынды болып табылады.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

            7. Мемлекеттік қызмет

жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: дүйсенбіден бастап жұма  аралығында Қазақстан Республикасының еңбек

заңнамасымен қоса  көрсетілетін қызметті

берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес 

сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге

дейін көрсетіледі.

Құжаттарды қабылдау және көрсетілетін қызметтін нәтижелерін беру сағат  13.00-ден

14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін атқарылады.

 Алдын ала жазылу және жеделдетілген

қызмет көрсету көзделмеген.

            8. Көрсетілетін

қызметті алушы көрсетілетін қызметті беруші жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін

қажетті құжаттардың тізбесі:  

мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың туу туралы куәлігінің көшірмесі;

психофизикалық ауытқулардың бар екенін растайтын

психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша республикалық маңызы бар

қалалардың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті

атқарушы органдарының, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның

лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану

тәртібі

9. Мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша республикалық маңызы бар қаланың және астананың,

ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) 

жергілікті атқарушы органдарының, 

көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне

(әрекетсіздігіне)

шағымдану:

шағым: Министрліктің www.edu.gov.kz

интернет-ресурсында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде көрсетілген республикалық маңызы бар қаланың және

астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы

органдарының интернет-ресурсында орналастырылған мекенжай бойынша

жергілікті атқарушы органдар 

басшыларының атына;

            1)

шағымды қабылдаған тұлғаның аты-жөнін, берілген

шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, республикалық

маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)

жергілікті атқарушы органдарының интернет-ресурсында орналастырылған мекенжай бойынша

көрсетілетін қызметті берушінің атына жазбаша түрде беріледі.

Республикалық маңызы бар

қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)  жергілікті атқарушы органдарының атына келіп

түскен көрсетілетін

қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы

тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда,

көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және

бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті

органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген

күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері

бойынша бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға болады.

10. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда,

көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген

тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет

көрсетудің

ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

11. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және

жағдайы туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде, көрсетілетін қызметті

берушінің анықтама қызметі, мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша

Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігіне ие.

12. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

 

Просмотров: 392


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст