АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "АРШАЛЫ АУДАНЫ, АРШАЛЫ КЕНТІ, №13 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №13, ПОСЕЛОК АРШАЛЫ, АРШАЛЫНСКИЙ РАЙОН" УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналарға кеңестер "Бала тәрбиесіндегі жеті қателік"

25.02.2022

Ата-аналарға кеңестер "Бала тәрбиесіндегі жеті қателік"

1.Біз балаларға қауіп төндірмейміз

 Біз қауіп-қатер бізді әр қадам сайын қоршап тұрған әлемде өмір сүріп жатырмыз. Мұны түсіну арқылы біз балаларымызды қорғау үшін бәрін жасаймыз. Бірақ еуропалық психологтар: егер балалар көшеде ойнамаса, егер олар ешқашан құлап, тізелерін жігерлендірмесе, онда ересек өмірде олар көбінесе фобиядан зардап шегеді. Бұл қалыпты жағдай екенін түсіну үшін бала бірнеше рет құлап кетуі керек. Жасөспірімдер эмоционалды жетілуге қол жеткізу үшін алғашқы сүйіспеншіліктің ащы дәмін татып, өмір сүруі керек, онсыз ұзақ мерзімді қарым-қатынас мүмкін емес. Балалардың өмірінен қауіп-қатерді қоспағанда, ересектер болашақта бойкүндік, бойкүндік және өзін-өзі бағалаудың төмендігін тудырады.

 

2. Біз тез көмекке асығамыз

Бүгінгі жастар ұрпағы 30 жыл бұрын балаларға тән қандай да бір дағдыларды қалыптастырған жоқ. Біз жақында келеміз және баланы "қамқорлықпен" қоршап аламыз, сондықтан біз оны қиын жағдайлардан шығудың жолын іздеуден айырамыз. Ерте ме, кеш пе, балалар оларды әрқашан біреу "құтқаратынына"үйренеді. Ересектер әлемінде мұндай нәрсе жоқ. Сіздің балаларыңыз ересек өмірге бейімделмеуі мүмкін

 

3.Біз оларға өте оңай таңданамыз

Өзін-өзі бағалауды жоғарылату қозғалысы нәресте бумерлерінің ұрпағынан басталды, ал 1980 жылдары ол мектепте тамырлады. "Әр қатысушы кубок алады" ережесі балаға ерекше сезінуге мүмкіндік береді. Бірақ қазіргі психологтардың зерттеулері мұндай ынталандыру әдісі күтпеген салдарға әкелетінін көрсетеді. Біраз уақыттан кейін бала оны керемет деп санайтын адамдар — анасы мен әкесі, ал қалғандары олай ойламайтынын байқайды. Содан кейін бала ата-анасының объективтілігіне күмәндана бастайды. Ол мақтауға қуанышты, бірақ ол шындыққа ешқандай қатысы жоқ екенін түсінеді. Уақыт өте келе, мұндай бала ыңғайсыз шындықтан аулақ болу үшін алдауды, асыра сілтеуді және өтірік айтуды үйренеді. Себебі ол жай қиындықтармен соқтығысуға бейімделмеген.

 

4.Жақсы мінез-құлықпен кінә сезімін жабуға тырысамыз.

Сіздің балаңыз сізді әр минут сайын СҮЙМЕУІ керек. Ол осы өмірдегі көптеген қиындықтарды жеңуге мәжбүр, бірақ бүліну бұған кедергі келтіруі мүмкін. Сондықтан балаларға өз қалауы мен қажеттіліктері үшін күресуді үйрену үшін "жоқ" және "қазір емес" деп айтыңыз. Егер отбасында бірнеше бала болса, ата-аналар әдетте бір баланы марапаттап, екіншісін тастап кету әділетсіз деп санайды. Бірақ бәрін марапаттау әрқашан мүмкін емес. Осындай істер арқылы біз айналамызда болып жатқан мүмкіндігі балаларға көрсету үшін, бұл табысқа байланысты біздің өз күш-жігер мен ізгі істер. Сауда орталықтарына бару арқылы балаларды марапаттамас бұрын екі рет ойланыңыз. Егер сіздің қарым-қатынасыңыз тек материалдық ынталандыруға негізделген болса, балалар ішкі мотивацияны да, сөзсіз махаббатты да сезбейді.

 

5.Біз өзіміздің өткен қателіктерімізбен бөліспейміз.

Ересек адам оған мұны істеуге рұқсат беруі керек. Бірақ бұл біз балаларға белгісіз нәрселер мен оқиғаларды басқаруға көмектеспейміз дегенді білдірмейді. Сіз олардың жасында жасаған қателіктеріңізді балалармен бөлісіңіз, бірақ темекі шегу, алкоголь және есірткі туралы шамадан тыс моральдан аулақ болыңыз. Балалар қиындықтармен кездесуге дайын болуы керек және шешімдерінің салдары үшін жауап бере алуы керек

 

6.Біз интеллект пен дарындылықты жетілуімен шатастырамыз

Интеллект көбінесе баланың жетілу өлшемі ретінде қолданылады, нәтижесінде ата-аналар ақылды бала нақты әлемге дайын деп санайды. Олай емес. Балаға нақты бостандықтар беру уақыты келгенде сиқырлы "жауапкершілік жасы" немесе нұсқаулық жоқ. Бірақ жақсы ереже бар-сол жастағы басқа балаларды бақылау. Егер сіз балаңыздың құрдастарының әлдеқайда тәуелсіз екенін байқасаңыз, онда сіз оның тәуелсіздігін дамытуды тежейтін шығарсыз.

7. Біз балаларға не үйрететінімізді өзіміз істемейміз

Ата-аналар ретінде біз балаларымызға қажет өмірді модельдеуіміз керек. Қазір біз өз отбасымыздың көшбасшысымыз, сондықтан біз басқалармен қарым-қатынаста шындықты ұстануымыз керек. Сіздің қателіктеріңізді, тіпті кішкентайларыңызды қадағалаңыз, өйткені сіздің балаларыңыз сізді бақылайды

егер сіз ережелерді айналып өтпесеңіз, онда балалар бұл олар үшін қолайсыз екенін біледі. Балаларға басқаларға толықтай және қуанышпен көмектесудің нені білдіретінін көрсетіңіз. Адамдар мен орындарды сізден бұрын болғаннан жақсы етіп жасаңыз, сонда сіздің балаларыңыз да солай істейді


«Аршалы ауданы, Аршалы кенті,

№13 психологиялық-педагогикалық

түзету кабинеті» КММ

педагог-психологы

А.К.Ундашова

 

 

 

Просмотров: 308


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст