Бұл туа біткен қабілет емес, ол біртіндеп қалыптасады және оның дамуы көптеген себептерге байланысты. Дыбыстық алдын-алудың қалыпты қалыптасуы үшін шарттардың бірі - артикуляция аппараттарының толық жұмысы. Баланың сөйлеуінің дыбыстық дәлелі, баланың сөзі тәуелсіз дамып келе жатқандығы, ерекше әсер етпейтін және ересектерге көмектесу, өйткені баланың өзі біртіндеп дұрыс айтылғандай, қатты қателеседі. Сөйлеудің дыбыс жағын, әсіресе ерте жастандыратын, әсіресе, ата-аналардың назарын аудармау, сондықтан ата-аналардың назарынан тыс, сондықтан мектепке дейінгі балалардың көпшілігінде бұл немесе басқа Айтылудың кемшіліктері.
Балалар сөзін қалыптастыру процесіне араласпау әрқашан дерлік дамуда артта қалдырады. Табиғи және балалық шақта сеніп, ұрпақтардың ақаулары келесі жылдардағы қиындықпен, және өмір бойы сақталуы мүмкін. Тек ақаулардың орнын толтыра алады.
Алдымен артикуляция гимнастикасы айна алдында орындалуы керек. Бала тілдің не істейтінін көруі керек. Біз, ересектер, дәл қазір тіл туралы ойламаймыз. Бізде артикуляцияланған - барлығы бар, ал бала бұл автоматтандырылған, бұл автоматтандыру қажет, үнемі жаттығулар арқылы.
Мен мақта таяқшаларымен алмастыратын кезеңдер жиынтығы. Мақта таяқшасымен мен балаға артиликуляцияны байқауға көмектесіп, тілді төменгі кескіштерге қайта жинауға көмектесемін.
Тілдің бұлшық еттері әлсіз болса, тілді ұстап, тілді ұстап тұру үшін, егер баланың артикуляциясын жүргізу қиын болса. Сонорды көрсету үшін. Сондай-ақ, балалармен біз мақта таяқшаларын қолдана отырып, қозғалтқышты бастаймыз. Бұл әдіс балалар мен ата-аналар сияқты өте қол жетімді.
Егер кейбір жаттығулар сізбен бірге бірінші рет алынбаса, қателеспеңіз. Оларды қайталауға тырысыңыз, оған: «Қарашы, мен оны жасай алмаймын, солай ете алмайық». Нашар, жұмсақ және сабырлы болыңыз, сонда бәрі жұмыс істейді. Бала күн сайын 5-7 минут бойы жасаңыз.
«Аршалы ауданы, Аршалы кенті,
№13 психологиялық-педагогикалық
түзету кабинеті» КММ
мұғалім-логопеді
Барышникова Т.В.