АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "АРШАЛЫ АУДАНЫ, АРШАЛЫ КЕНТІ, №13 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №13, ПОСЕЛОК АРШАЛЫ, АРШАЛЫНСКИЙ РАЙОН" УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ерекше балаларды мектепке қалай дайындау керек?

30.09.2021

Бала 5-6 жасқа толғанда, ата-аналар: "келесі не?». Әрі қарай мектеп екені түсінікті. Егер баланың даму ерекшеліктері болса, аутизм диагнозы, дамудың кешігуі, гиперактивтілік синдромы болса ше?

Мектепке дайындық баланың әріптерді білетіндігіне және қанша санайтынына байланысты емес. Оқытудың сәттілігі мен тиімділігі баланың мектепке эмоционалды түрде дайын болуына байланысты.

Балада сабақтың моделі, үстелдегі тәжірибе, топта және мұғаліммен жұмыс істеу керек. Ерекше балалар үшін мектеп-бұл стресс, мүлдем жаңа режим және жаңа ережелер!.

Ата-аналарға қалай дайындалу керек және неге дайын болу керек?

Қазіргі уақытта ананың келесі нұсқалары бар:

Талдап көрейікші сәйкес қарастырылады және минустерімен …

1. Үйде анасымен бірге

Әрине, бұл ең бюджеттік нұсқа. Бірақ, өкінішке орай, қазір ерекше баланың мектебіне дайындалуға арналған кітап табу өте қиын . Интернетте сіз көптеген құралдар, жаттығулар, моториканы дамыту, сөйлеу, назар, есте сақтау және графомоторлық дағдыларды таба аласыз.

Бірақ қандай кемшіліктер бар?

Біріншіден, ана-бұл кәсіби дефектолог емес, ана. Анамның сабақ кестесі, құрылымы жоқ, ол оқытуды қалай дұрыс құруды білмейді. Анам әрқашан баланың даму деңгейі мен динамикасын объективті бағалай алмайды. Бала үшін жағдайдың өзгеруі және әлеуметтік шеңбердің өзгеруі жоқ. Демек, эмоционалды түрде бұл оны мектепке дайындамайды.

2. Егер даму деңгейі мүмкіндік берсе, баланы нормотипті балаларға арналған мектепке дайындық тобына беруге болады.

Өйткені, ерекше бала ақпаратты басқаша игереді, мұғалімнің назарын және түсінігін талап етеді. Бала жалпы қабылданған мінез-құлық нормаларын бұзуы немесе басқа ересектермен немесе балалармен қарым-қатынас жасай алмауы мүмкін. Мұғалімдер мен басқа балалардың ата-аналары бұған әрқашан дайын бола бермейді. Нәтижесінде ата-ана мен баланың бұзылуы.

3. Тағы бір нұсқа — арнайы балаларға арналған мектепке дайындық топтары.

Бұл, әдетте, 4-6 адамнан тұратын шағын топтар, бұл балаға басқа балалармен қарым-қатынас жасауды үйренуге және сонымен бірге көп көңіл бөлуге мүмкіндік береді.

Егер мұндай топты даму бұзылулары бар балаларды мектепке дайындауға мамандандырылған кәсіби дефектолог мұғалім жүргізсе жақсы. Топтар балалардың ерекшеліктері мен даму деңгейіне байланысты құрылуы керек. Бағдарлама балаға оны меңгеру оңай болатындай етіп жасалған. Оқу процесіне еліктеу (сабақтар, парталар, тақта, қоңырау) балаға көмектеседі.

 

«Аршалы ауданы, Аршалы кенті,

№13 психологиялық-педагогикалық

түзету кабинеті» КММ мұғалім-дефектолог

Нурбаева Г.Н.

 

Просмотров: 290


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст